BlackListed
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


BlackListed
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» hd hentai pics hd hentai pictures
Godtatt: Søknad (papirfly) Icon_minitimeThu Aug 04, 2011 6:55 am by Guest

» what are the benefits of fish oil vitamins
Godtatt: Søknad (papirfly) Icon_minitimeWed Aug 03, 2011 1:29 pm by Guest

» buying TRAMADOL in chennai
Godtatt: Søknad (papirfly) Icon_minitimeMon Aug 01, 2011 5:52 pm by Guest

» x-Hack hack you
Godtatt: Søknad (papirfly) Icon_minitimeMon Aug 01, 2011 7:12 am by Guest

» Ремонт холодильников
Godtatt: Søknad (papirfly) Icon_minitimeSun Jul 31, 2011 5:03 am by Guest

» higher search engine ranking backlink services
Godtatt: Søknad (papirfly) Icon_minitimeSun Jul 31, 2011 2:41 am by Guest

» происхождение малышев
Godtatt: Søknad (papirfly) Icon_minitimeSat Jul 30, 2011 1:42 pm by Guest

» backlink pagerank backlink services
Godtatt: Søknad (papirfly) Icon_minitimeSat Jul 30, 2011 1:32 pm by Guest

» Продвижение неизбежно
Godtatt: Søknad (papirfly) Icon_minitimeThu Jul 28, 2011 7:49 pm by Guest

May 2024
MonTueWedThuFriSatSun
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendarCalendar
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 24 on Fri Feb 02, 2024 5:21 am
Top posters
ZleepX
Godtatt: Søknad (papirfly) I_vote_lcapGodtatt: Søknad (papirfly) I_voting_barGodtatt: Søknad (papirfly) I_vote_rcap 
Statistics
We have 1 registered user
The newest registered user is ZleepX

Our users have posted a total of 254 messages in 89 subjects

 

 Godtatt: Søknad (papirfly)

Go down 
AuthorMessage
Gjest
Guest




Godtatt: Søknad (papirfly) Empty
PostSubject: Godtatt: Søknad (papirfly)   Godtatt: Søknad (papirfly) Icon_minitimeSat Jan 02, 2010 3:04 pm

Steam:
papirfly

Xfire:
Nei

MSN:
Papirfly@gmail.com

Skype:
Nei.

Hvilken sone søker du:
Casual

Mw2 stats:
12317 kills /15167 deaths

First prestige, lvl 70

Tid: 7 dager, 4 timer, 37 minutter.

Wins: 543
Loss: 738

Winstreak: 9
Ties: 4

HS: 1415
Assists: 1580

Streak: 41

Score: 1 130 020



Favoritt våpen, baner, modes:

Første gruppe:
AK-47, Intervention, P-90, Glock.

Andre gruppe:
ACR, 50 cal., Baretta.

Bruker stort sett alle våpen foruten om shotguns. Spiller for det meste Team Deathmatch, Domination, Ground war og SaD. Demolition og Headquarters er ikke så ueffent det heller. Har spillt desidert mest Domination vil jeg anta. Har ikke noe spesielt forhold til noen av kartene, siden vi kastes rundt på alle av IWnet.

Hvilke spill spiller du(har du):
Mange. Få shootere.


IRL informasjon:
Mikael, 24 år, Trondheim. Studerer sosiologi, har kun masteroppgaven igjen. Liker å leke med alt som er rundt og fyllt med luft. Følger mye med på tvserier, filmer, mangaer og animeserier. True Blood, The Mentalist, The Universe, Future Weapons ( Very Happy ), Doctor Who, South Park, Futurama, Family Guy, American Dad, One Piece, Naruto, Bleach, for å nevne noen.

Tidligere klanerfaringer:
Nei.

Tidligere spillerfaringer:
Spiller for det meste RPG-spill. Dragon Age, Oblivion, Diablo 2, osv. Spillte en del shootere når jeg var rundt 16-19 år gammel, for det meste CS og Battlefield. Fikk lyst til å begynne igjen i fjor/i år, så jeg kjøpte MW2 og har vel spillt det i hele ferien omtrent. Ellers liker jeg sjakk og strategispill. Brukte å spille Warcraft 3 en del. Liker også Texas Holdem på Facebook Very Happy

Mikrofon eller ikke:
Drev å trykket på Z og sa mye rart en stund, inntil jeg fant ut at notebookwebcammet mitt faktisk fungerte som mikrofon. Den er imidlertidig ikke optimal for tydelige samtaler har jeg hørt.

Hva du forventer av oss:
Jeg forventer vel ikke så mye, men håper vel å lære en del. Akkurat nå springer jeg bare rundt på alle maps og er paranoid fra alle kanter. Så hadde vært greit å lære litt mer om spawningsystemet og bedre posisjonering. Har en tendens til å springe rundt hele kartet uten å finne noen som helst og dermed bli litt lei av å ikke finne noen og så bli plutselig bli skutt ned når konsentrasjonsnektaren min har løpt ut. Itillegg hadde det vært greit å spille med noen som har en decent connection og som befinner seg på denne siden av atlanterhavet, slik at lag ikke gjør meg svimmel og kvalm, hadde vært fint. Vel, jeg søker jo på Casual, så det sier vel egentlig det meste om hva jeg forventer. Gå fra n00b til casual, hadde ikke vært så dumt.

Hva kan du bidra med:
Smilefjes og vinnervilje. Very Happy

Hvorfor vil du bli med:
Fordi det ikke er spesielt morsomt å spille mot og med "randoms" hele tiden. Hadde vært stas å få litt mer ut av spillet enn som det. Jeg tror at det å bli med i en klan er den eneste måten å gjøre spillet verdig min tid på sikt.

Din aktivitet:
Ser ikke bort i fra at jeg spiller litt hver dag, men det kan komme stunder hvor jeg har andre ting å gjøre, slik som skolearbeid og vedlikehold av vennskap etc.

Erfaring utenom gaming(Photoshop, forum, HTML osv):
Foruten om skriveferdigheter er jeg rimelig grønn når det kommer til redigering, manipulering og koding. Det er egentlig ikke verdt å nevne noe som helst på denne fronten. Kanskje jeg har et skjult talent eller to, men det er vanskelig å gjøre det relevant.

Hvor hørte du oss:
mw2.no

Andre ting som er viktig for din søknad:
Neppe.
Back to top Go down
ZleepX
Leader
Leader
ZleepX


Antall Innlegg : 125
Join date : 2009-02-01
Age : 29
Bosted : Oslo

Godtatt: Søknad (papirfly) Empty
PostSubject: Re: Godtatt: Søknad (papirfly)   Godtatt: Søknad (papirfly) Icon_minitimeMon Jan 04, 2010 3:02 pm

Har adda deg, så vi kan spille noen runder sammen, men siden du søker Casual trengs det egentlig ikke. Men vi kan ta noen runder uansett selv om jeg har spilt med deg før.
Back to top Go down
https://blacklisted.norwegianforum.net
 
Godtatt: Søknad (papirfly)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Godtatt: Fatality's Klan Søknad
» Avslått: søknad...
» Hva en søknad bør innholde
» M0$T's søknad på klan
» Avslått: Søknad om medlemskap chili

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
BlackListed :: To guests :: Applications-
Jump to: