BlackListed
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


BlackListed
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» hd hentai pics hd hentai pictures
Avslått: Truls søker seriøs klan. Icon_minitimeThu Aug 04, 2011 6:55 am by Guest

» what are the benefits of fish oil vitamins
Avslått: Truls søker seriøs klan. Icon_minitimeWed Aug 03, 2011 1:29 pm by Guest

» buying TRAMADOL in chennai
Avslått: Truls søker seriøs klan. Icon_minitimeMon Aug 01, 2011 5:52 pm by Guest

» x-Hack hack you
Avslått: Truls søker seriøs klan. Icon_minitimeMon Aug 01, 2011 7:12 am by Guest

» Ремонт холодильников
Avslått: Truls søker seriøs klan. Icon_minitimeSun Jul 31, 2011 5:03 am by Guest

» higher search engine ranking backlink services
Avslått: Truls søker seriøs klan. Icon_minitimeSun Jul 31, 2011 2:41 am by Guest

» происхождение малышев
Avslått: Truls søker seriøs klan. Icon_minitimeSat Jul 30, 2011 1:42 pm by Guest

» backlink pagerank backlink services
Avslått: Truls søker seriøs klan. Icon_minitimeSat Jul 30, 2011 1:32 pm by Guest

» Продвижение неизбежно
Avslått: Truls søker seriøs klan. Icon_minitimeThu Jul 28, 2011 7:49 pm by Guest

May 2024
MonTueWedThuFriSatSun
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendarCalendar
Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

Most users ever online was 24 on Fri Feb 02, 2024 5:21 am
Top posters
ZleepX
Avslått: Truls søker seriøs klan. I_vote_lcapAvslått: Truls søker seriøs klan. I_voting_barAvslått: Truls søker seriøs klan. I_vote_rcap 
Statistics
We have 1 registered user
The newest registered user is ZleepX

Our users have posted a total of 254 messages in 89 subjects

 

 Avslått: Truls søker seriøs klan.

Go down 
AuthorMessage
Trulsen
Guest




Avslått: Truls søker seriøs klan. Empty
PostSubject: Avslått: Truls søker seriøs klan.   Avslått: Truls søker seriøs klan. Icon_minitimeSun Jan 10, 2010 4:33 pm

Steam: Trulsen
Xfire: Vikingtruls
MSN: Steam*
Skype: truls.johansen
Hvilken sone søker du:Elite
Mw2 stats(K/D, tid, rank osv):kd 4001/3641, 2 d 0h 0m 64
Favoritt våpen: Kniv
Hvilke spill spiller du(har du):cs, css, cod4 Wic1, Wic2


IRL informasjon:
navn: Truls Johansen
alder: 16
bosted: Stavanger
Tidligere klanerfaringer: Har vært med i klaner hele gamer livet mitt. har vært og er leder og offiser flere ganger i store norske klaner i flere spill.
Tidligere spillerfaringer: Elsker mest strategi, Wic var det beste spille jeg hadde spilt på lenge. Jeg spiller ofte og har noen veldig gode perioder og noen mindre gode perioder.


Mikrofon eller ikke: Ja
Hva du forventer av oss:
Hva kan du bidra med: har gode leder egenskaper. Jeg liker og være rett under sjefen selv. Jeg liker å lage spill kvelder. Jeg satser sterkt på og få noe ansvar i klanen etter hvert.
Din aktivitet: Fort flere timer til dagen.
Erfaring utenom gaming: skole, Fotball, sykling.



ps: kommer aldri til å spille cs og det tulle der Razz



Mvh truls
Back to top Go down
Trulsen
Guest




Avslått: Truls søker seriøs klan. Empty
PostSubject: Litt mer   Avslått: Truls søker seriøs klan. Icon_minitimeSun Jan 10, 2010 8:42 pm

*Glemte*

Informasjon

Hei, jeg heter truls og er 16 år. Jeg bor i utenfor Stavanger og går på Sandnes VGS.
Jeg liker fotball og pc. I geeke verden var jeg leder over en klan i Wic og officers i to andre. Bf2 har nokk størst plass i mitt hjerte, rett forran dama.

I MW2 liker jeg godt Highrise og Rush, mest fordi her kan jeg eie med kniv. Jeg liker og være i front der det skjer liksom. En teamplayer er jeg. I min gamle klan i Bf2, var jeg faktiskt "jeep sjef" altså transport sjef. Noe jeg likte veldig godt, men siden det ikke finnes noe form for transport i MW2 så skal jeg klare meg med og sanke kills.
Back to top Go down
Gard
Guest




Avslått: Truls søker seriøs klan. Empty
PostSubject: Re: Avslått: Truls søker seriøs klan.   Avslått: Truls søker seriøs klan. Icon_minitimeMon Jan 11, 2010 5:29 pm

Hvilken rank er du?

- gard
Back to top Go down
trulsen
Guest




Avslått: Truls søker seriøs klan. Empty
PostSubject: Rank   Avslått: Truls søker seriøs klan. Icon_minitimeTue Jan 12, 2010 3:16 pm

66....

Men jeg har ikke orket å spille når det ikke har vært klan match
Back to top Go down
Sponsored content





Avslått: Truls søker seriøs klan. Empty
PostSubject: Re: Avslått: Truls søker seriøs klan.   Avslått: Truls søker seriøs klan. Icon_minitime

Back to top Go down
 
Avslått: Truls søker seriøs klan.
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Avslått: iGAME søker klan
» Avslått: SkoTyggis søker klan
» Avslått: peddfast søker klan
» Avslått: T4ker søker klan
» Avslått: Siiksiinz søker klan

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
BlackListed :: To guests :: Applications-
Jump to: