BlackListed
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


BlackListed
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» hd hentai pics hd hentai pictures
Godtatt: HemseTrollet søker klan Icon_minitimeThu Aug 04, 2011 6:55 am by Guest

» what are the benefits of fish oil vitamins
Godtatt: HemseTrollet søker klan Icon_minitimeWed Aug 03, 2011 1:29 pm by Guest

» buying TRAMADOL in chennai
Godtatt: HemseTrollet søker klan Icon_minitimeMon Aug 01, 2011 5:52 pm by Guest

» x-Hack hack you
Godtatt: HemseTrollet søker klan Icon_minitimeMon Aug 01, 2011 7:12 am by Guest

» Ремонт холодильников
Godtatt: HemseTrollet søker klan Icon_minitimeSun Jul 31, 2011 5:03 am by Guest

» higher search engine ranking backlink services
Godtatt: HemseTrollet søker klan Icon_minitimeSun Jul 31, 2011 2:41 am by Guest

» происхождение малышев
Godtatt: HemseTrollet søker klan Icon_minitimeSat Jul 30, 2011 1:42 pm by Guest

» backlink pagerank backlink services
Godtatt: HemseTrollet søker klan Icon_minitimeSat Jul 30, 2011 1:32 pm by Guest

» Продвижение неизбежно
Godtatt: HemseTrollet søker klan Icon_minitimeThu Jul 28, 2011 7:49 pm by Guest

April 2024
MonTueWedThuFriSatSun
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
CalendarCalendar
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 24 on Fri Feb 02, 2024 5:21 am
Top posters
ZleepX
Godtatt: HemseTrollet søker klan I_vote_lcapGodtatt: HemseTrollet søker klan I_voting_barGodtatt: HemseTrollet søker klan I_vote_rcap 
Statistics
We have 1 registered user
The newest registered user is ZleepX

Our users have posted a total of 254 messages in 89 subjects

 

 Godtatt: HemseTrollet søker klan

Go down 
AuthorMessage
Gjest
Guest




Godtatt: HemseTrollet søker klan Empty
PostSubject: Godtatt: HemseTrollet søker klan   Godtatt: HemseTrollet søker klan Icon_minitimeThu Dec 03, 2009 6:46 pm

Steam: JA
Xfire: NEI
MSN:nei
Skype: jepp
Hvilken sone søker du: Elite, om det viser seg at jeg er god nok Wink
Mw2 stats(K/D, tid, rank osv): 3500kills ca / 3800 deaths rank 50 spilletid 1dag 12timer 54min
Favoritt våpen, baner, modes: domination er favoritt mode, og favoritt baner er enten derail eller "husker ikke navnet" Razz den med en slags usa base som "C" og a er ved en bensinstasjon
Hvilke spill spiller du(har du): kjøpte meg borderlands i dag, har en haug med spill, men relevant for denne type clan så kan vel nevnes cs:source borderlands også har jeg wow og aion men det er jo noe helt anna igjen;) har også warcraft 3 og er over gjenomsnittet skileld i dota og 1v1 ladder der.

IRL informasjon(Navn, alder, bosted, interesser osv): Jostein 26 år født 14.desember Wink bor i flå i hallingdal ca 2timer fra oslo og 1 og 1/2 time fra hemsedal.
Tidligere klanerfaringer: ingen i first person shooter kategorien, men har raidet i wow i mange år i forskjellige klaner- men det er vel kanskje ikke så relevant.
Tidligere spillerfaringer: cs, cs source, quake, quake arena, bf2, wow, wc3,starcraft,dota,aion,l2
Mikrofon eller ikke: har mic Wink
Hva du forventer av oss: jeg forventer vennlige og moden oppførsel - orker ikke flaming hvis noen drite seg ut - og at det er mest fokus på at ting skal være gøy Smile
Hva kan du bidra med: en aktiv, "mannered" player som alltid fokuserer på teamplay og som er rimelig komfortabel og treffsikker med L86! Jeg har alltid likt "support" rollen i ett team og i mw2 fungerer jeg best som oversight klassen, bare at jeg bruker en custom versjon med L86 og Thumper eller hagle.
Hvorfor vil du bli med: jeg vil prøve meg i ett ekte team, er lei publics og er klar for litt mer arrangert spilling. også vil jeg treffe likesinnede ( kjenner ingen som spiller mw2)
Din aktivitet: 2-3 timer om dagen - mer i helgene
Erfaring utenom gaming(Photoshop, forum, HTML osv):da jeg var yngre, for 10 -12 år siden kodet jeg hjemmesider for starcraft clanen min i notepad Razz men det meste er glemt nå og jeg kan ingenting av de nye html programmene men jeg kjenner til de grunnleggende prinsippene;) kan en del photoshop da!
Hvor hørte du oss: jeg simpelt hen googla : norsk mw2 clan Wink
Andre ting som er viktig for din søknad: siden hvem som helst kan lese denne threaden så vil jeg ikke poste steam accounten og skype navnet mitt, sender det heller som 'PM til en admin jeg Smile
Back to top Go down
ZleepX
Leader
Leader
ZleepX


Antall Innlegg : 125
Join date : 2009-02-01
Age : 29
Bosted : Oslo

Godtatt: HemseTrollet søker klan Empty
PostSubject: Re: Godtatt: HemseTrollet søker klan   Godtatt: HemseTrollet søker klan Icon_minitimeThu Dec 03, 2009 9:04 pm

Søknad besvart på Mw2.no

Lagt deg til på Steam!
Back to top Go down
https://blacklisted.norwegianforum.net
 
Godtatt: HemseTrollet søker klan
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Godtatt: F2Army søker klan
» Godtatt: ApeKongen søker klan
» Godtatt: Eventhepro søker klan
» Godtatt: Shaw søker klan og VT-kos!
» Godtatt: |deep:wounds| søker klan

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
BlackListed :: To guests :: Applications-
Jump to: