BlackListed
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


BlackListed
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» hd hentai pics hd hentai pictures
Godtatt: F2Army søker klan Icon_minitimeThu Aug 04, 2011 6:55 am by Guest

» what are the benefits of fish oil vitamins
Godtatt: F2Army søker klan Icon_minitimeWed Aug 03, 2011 1:29 pm by Guest

» buying TRAMADOL in chennai
Godtatt: F2Army søker klan Icon_minitimeMon Aug 01, 2011 5:52 pm by Guest

» x-Hack hack you
Godtatt: F2Army søker klan Icon_minitimeMon Aug 01, 2011 7:12 am by Guest

» Ремонт холодильников
Godtatt: F2Army søker klan Icon_minitimeSun Jul 31, 2011 5:03 am by Guest

» higher search engine ranking backlink services
Godtatt: F2Army søker klan Icon_minitimeSun Jul 31, 2011 2:41 am by Guest

» происхождение малышев
Godtatt: F2Army søker klan Icon_minitimeSat Jul 30, 2011 1:42 pm by Guest

» backlink pagerank backlink services
Godtatt: F2Army søker klan Icon_minitimeSat Jul 30, 2011 1:32 pm by Guest

» Продвижение неизбежно
Godtatt: F2Army søker klan Icon_minitimeThu Jul 28, 2011 7:49 pm by Guest

April 2024
MonTueWedThuFriSatSun
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
CalendarCalendar
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 24 on Fri Feb 02, 2024 5:21 am
Top posters
ZleepX
Godtatt: F2Army søker klan I_vote_lcapGodtatt: F2Army søker klan I_voting_barGodtatt: F2Army søker klan I_vote_rcap 
Statistics
We have 1 registered user
The newest registered user is ZleepX

Our users have posted a total of 254 messages in 89 subjects

 

 Godtatt: F2Army søker klan

Go down 
AuthorMessage
F2army
Guest




Godtatt: F2Army søker klan Empty
PostSubject: Godtatt: F2Army søker klan   Godtatt: F2Army søker klan Icon_minitimeMon Dec 07, 2009 6:00 pm

Steam: F2army
Xfire: F2army
MSN: cockpitf2army@hotmail.com
Skype: F2army
Mw2 stats; (per 7/12-2009)
HOVED:
K/D: 0,873
Tid: 0d 16h 53min
Rank: Command Sergeant Major II

ANNET:
XP: 456975
Score: 94880
Wins: 36
Losses: 119
Ties: 0
Win Streak: 4

Kills: 1403
Headshots: 141
Assists: 122
Streak: 18

Deaths: 1607

Favoritt våpen: AUG HBAR, FAL, P-90.
Baner: Highrise, Terminal, Sub Base
Modes: Free-For-All, Team Deathmatch, Demolition, Domination, Capture The Flag
Forslag til klannavn: The Elite, Fight and Conquer, Norwegian Crusaders... (klannavn er vel allerede på plass?)
IRL Informasjon:
Navn: Jan Inge (tok ikke fullt navn fordi hvem som helst har tilgang til denne søknaden etter den er lagt opp....)
Alder: 16 år (blir 17 år den 15. Januar)
Bosted: Rogaland, Tananger
Jeg er interessert i:
fly, og avionikk- og pilotutdannelsen (yrkesrelaterte ting)
fete spill hovedsaklig for PC, men også for PS2/PS3 (hobbybasis, gaming)
trening (på fritiden Elixia; styrketrening, kondis, utholdenhet, osv.).
alt som har med PC å gjøre, alt fra bygging av PC til å lage egne, enkle spill og programmer på PC (dataprogrammering-stuff; f.eks. Vue 8, Visual Studio 2008 Express Edition) -Basic-stuff.
fete filmer og serier... F.eks. Ghost Whisperer, MacGyver, The Universe, Prison Break, Lost.
topp kvalitet PC og PC-utstyr. Når jeg velger deler til en PC for bygging, eller skal kjøpe en ferdigbygd PC, er kvaliteten min første prioritering. Om ikke pengene hadde hindret meg, ville jeg ha kjøpt det beste av det beste (sannsynligvis også det dyreste av det dyreste Razz). En god gaming-PC er veldig viktig for meg!

Tidligere klanerfaringer: Den første klanen jeg ble med i het -NA- (Norwegian Army). Det var en kjekk norsk klan som spilte Battlefield 2. Dessverre gikk NA i oppløsning med tiden, og jeg lette videre etter en annen klan. Jeg ble med i en klan som het/heter BJ (Big Johnsons). Det var en amerikansk klan, med spillere bl.a. fra Nederland, Tyskland, England og Norge (en eller to fra Norge, inkludert meg). Vi spilte Battlefield 2 sammen, og hadde det veldig kjekt. Dessverre gikk også denne klanen i oppløsningen etter et par års tid. Noen måneder før MW2 kom ut, bestemte jeg meg for å joine en MW2 klan for å ha noen å spille med, både på TG og utenom (klantrening, kamper, osv).

Tidligere spilleerfaringer: Jeg har spilt BF2, litt Call of Duty 4, Anno 1701 (strategi-spill) + et par andre skytespill som jeg ikke kommer på Wink Spilte vel hovedsakelig BF2, men nå har jeg gått over til nyere spill, som dette (COD6).

Mikrofon eller ikke: Ja, mikrofon har jeg!
Hva jeg forventer av dere: Jeg forventer at dere tar hensyn til medlemmenes ulike prioriteringer, og bestemmer klantrening/kamper på det best tenkelige tidspunktet (f.eks. i en helg eller ferie, da sannsynligvis alle medlemmene/de fleste medlemmene er tilgjengelige). F.eks. Jeg kan av og til spille i hverdagene, men ikke alltid (pga. skolerelaterte ting). I helgene og feriene er jeg garantert tilgjengelig, om ikke jeg befinner meg midt i en bilferie i Sverige f.eks.

Hva jeg kan bidra med: Jeg kan bidra til at andre har det kjekt når de spiller med meg (!????). Jeg vil gjerne være med på klankamper, dersom det er på passende dager til passende tider.

Hvorfor jeg vil bli med: Jeg vil bli med fordi jeg ønsker noen å spille med (til vanlig, men også med tanke på TG). Ikke bare pga. TG - jeg vil også spille utenom, som nevnt. I tillegg ønsker jeg å bli en veldig god og erfaren COD6-spiller! En annen viktig grunn er at jeg synes det er mye kjekkere å spille sammen med venner/kamerater i en klan enn å bare spille alene. Det blir mye morsommere også.... Smile

Min aktivitet: Jeg er ofte tilgjengelig i helgene (da er det full gaming!!). I hverdagene er jeg litt på om ettermiddagen, med mindre vi har en kommende prøve/framføring på skolen. I feriene spiller jeg dagen lang, om ikke vi er på bilferie (f.eks.). Jeg vil gjør så godt jeg kan i å møte opp på flest mulig klankamper!

Erfaring utenom gaming: Vel, jeg har programmert mange programmer ved hjelp av et gratis program, Visual Studio 2008. Jeg er ikke ekspert og må benytte meg av tutorials dersom det er nye ting jeg trenger å lære innen programmering. Jeg har laget noen få bilder ved hjelp av photoshop. Effektene blir knallråe og bildene blir veldig bra.... trenger tutorials i photoshop (slik blir bildene bra! Very Happy). Jeg kan det som er basic innen HTML, osv (faktabit, ikke selve HTML dessverre). Jeg har interesser for programmering, og dersom jeg tar meg tid når jeg har massevis av god tid, setter jeg meg kanskje inn i et programmeringspråk jeg vil lære mer om. Command Prompt kan jeg et par triks her og der.... Dette lærte jeg også ved hjelp av tutorials! Wink

Hvor jeg hørte dere: Jeg så dere på MW2.no et par dager etter at COD6 kom ut. På forumet så jeg innlegget deres!

Andre ting som er viktig for min søknad: Jeg håper det å sette opp en egen klanside, server o.l. ikke tar altfor lang tid.


Mvh: Jan Inge Nygård, eller F2army! Wink
Back to top Go down
ZleepX
Leader
Leader
ZleepX


Antall Innlegg : 125
Join date : 2009-02-01
Age : 29
Bosted : Oslo

Godtatt: F2Army søker klan Empty
PostSubject: Re: Godtatt: F2Army søker klan   Godtatt: F2Army søker klan Icon_minitimeMon Dec 07, 2009 6:25 pm

Bra og utfyllende søknad!

Siden jeg har spilt en del med deg før blir du godtatt som medlem i No Help. Du er fra nå av Casual medlem i No Help!
Back to top Go down
https://blacklisted.norwegianforum.net
 
Godtatt: F2Army søker klan
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Godtatt: Eventhepro søker klan
» Godtatt: Shaw søker klan og VT-kos!
» Godtatt: HemseTrollet søker klan
» Godtatt: ApeKongen søker klan
» Godtatt: |deep:wounds| søker klan

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
BlackListed :: To guests :: Applications-
Jump to: