BlackListed
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


BlackListed
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» hd hentai pics hd hentai pictures
Godtatt: Shaw søker klan og VT-kos! Icon_minitimeThu Aug 04, 2011 6:55 am by Guest

» what are the benefits of fish oil vitamins
Godtatt: Shaw søker klan og VT-kos! Icon_minitimeWed Aug 03, 2011 1:29 pm by Guest

» buying TRAMADOL in chennai
Godtatt: Shaw søker klan og VT-kos! Icon_minitimeMon Aug 01, 2011 5:52 pm by Guest

» x-Hack hack you
Godtatt: Shaw søker klan og VT-kos! Icon_minitimeMon Aug 01, 2011 7:12 am by Guest

» Ремонт холодильников
Godtatt: Shaw søker klan og VT-kos! Icon_minitimeSun Jul 31, 2011 5:03 am by Guest

» higher search engine ranking backlink services
Godtatt: Shaw søker klan og VT-kos! Icon_minitimeSun Jul 31, 2011 2:41 am by Guest

» происхождение малышев
Godtatt: Shaw søker klan og VT-kos! Icon_minitimeSat Jul 30, 2011 1:42 pm by Guest

» backlink pagerank backlink services
Godtatt: Shaw søker klan og VT-kos! Icon_minitimeSat Jul 30, 2011 1:32 pm by Guest

» Продвижение неизбежно
Godtatt: Shaw søker klan og VT-kos! Icon_minitimeThu Jul 28, 2011 7:49 pm by Guest

May 2024
MonTueWedThuFriSatSun
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendarCalendar
Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests

None

Most users ever online was 24 on Fri Feb 02, 2024 5:21 am
Top posters
ZleepX
Godtatt: Shaw søker klan og VT-kos! I_vote_lcapGodtatt: Shaw søker klan og VT-kos! I_voting_barGodtatt: Shaw søker klan og VT-kos! I_vote_rcap 
Statistics
We have 1 registered user
The newest registered user is ZleepX

Our users have posted a total of 254 messages in 89 subjects

 

 Godtatt: Shaw søker klan og VT-kos!

Go down 
AuthorMessage
Gjest
Guest




Godtatt: Shaw søker klan og VT-kos! Empty
PostSubject: Godtatt: Shaw søker klan og VT-kos!   Godtatt: Shaw søker klan og VT-kos! Icon_minitimeMon Jan 04, 2010 9:03 pm

Steam:Shaw

Xfire:nope

MSN:Fredrik_c13@hotmail.com

Skype:nope

Hvilken sone søker du:Casual


Mw2 stats(K/D, tid, rank osv):
Godtatt: Shaw søker klan og VT-kos! 560812

Favoritt våpen, baner, modes:
Bruker egentlig mye forskjellige etter som hvilken mode jeg spiller, men foretrekker: ACR,m4,m21,ump45 og p2000.
Spiller for det meste S&D, Hcore S&D, HQ og Hcore Team Deathmatch( men kan spille alt ofcourse)
Liker best Terminal,Carachi, Afghan og Invasion.


Hvilke spill spiller du(har du):
CS,CS source, BF2, Dota og Football Manager.

IRL informasjon(Navn, alder, bosted, interesser osv):
Fredrik Christensen, 21år.Jeg bor i en liten by kalt Mysen. Ca en times kjøring fra både Fredrikstad og Oslo. Til daglig går jeg på Norges informasjonsteknologiske høyskole i Oslo. Her tar jeg en bachelorgrad i Byggingeniør.

Tidligere klanerfaringer:
Spilte 2år i nok så kjent norsk BF2 clan som het PWA(players with attitude). på et lite stadie var vi nok ikke langt unna top5 i norge. Var trofast mot denne klanen og etter nedleggelsen av den hadde jeg ikke noe stort ønske om å gå til en annen klan.

Tidligere spillerfaringer:
som sagt, har for det meste spilt BF2, men har også spilt ganske aktivt cs. Men har snakker vi mer mixclan matcher.

Mikrofon eller ikke:
Såklart. Creative Fatal1ty FTW Smile

Hva du forventer av oss:
Jeg forventer at det skal bli morro og spille sammen med dere, i tillegg at det blir kos og sitte på VT og prate om løst og fast. Siden jeg ikke er "pro" i mw2, så håper jeg at og spille sammen med dere kan løfte meg når det gjelder ferdigheter i mw2.

Hva kan du bidra med:
Jeg kan bidra med god stemning på VT, samt et godt samarbeid. Jeg har en evne til og tenke på fellesskapet før meg selv. Og selvsagt en innbitt pågangs- og vinnervilje.

Hvorfor vil du bli med:
Siden det er blitt som det er blitt, dvs. uten dedi servers, så trenger jeg noen og spille sammen med. Mer morro og spille sammen med norske folk man kan henge med på VT når man spiller.

Din aktivitet:
Så sant jeg ikke jobber rett etter skolen, så spiller jeg nok 2-4 timer hver dag.
Kan være små perioder jeg er lite aktiv, dette kommer av at jeg har ganske mange gode venner rundt meg + at jeg har en tendens til og bli veldig øltørst i helgene.

Erfaring utenom gaming(Photoshop, forum, HTML osv):
Drev litt med Photoshop for en stund tilbake, men det har bare blitt mindre og mindre med årene som har gått.

Hvor hørte du om oss: mw2.no

Andre ting som er viktig for din søknad:
Kommer ikke på noe i forbifarten.

Håper på raskt og positivt svar:)
Peace out, Shaw afro
Back to top Go down
ZleepX
Leader
Leader
ZleepX


Antall Innlegg : 125
Join date : 2009-02-01
Age : 29
Bosted : Oslo

Godtatt: Shaw søker klan og VT-kos! Empty
PostSubject: Re: Godtatt: Shaw søker klan og VT-kos!   Godtatt: Shaw søker klan og VT-kos! Icon_minitimeMon Jan 04, 2010 9:13 pm

Den er grei, vi tar noen runder i morgen! Smile
Back to top Go down
https://blacklisted.norwegianforum.net
 
Godtatt: Shaw søker klan og VT-kos!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Godtatt: F2Army søker klan
» Godtatt: ApeKongen søker klan
» Godtatt: Eventhepro søker klan
» Godtatt: HemseTrollet søker klan
» Godtatt: |deep:wounds| søker klan

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
BlackListed :: To guests :: Applications-
Jump to: