BlackListed
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


BlackListed
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» hd hentai pics hd hentai pictures
Godtatt: |deep:wounds| søker klan Icon_minitimeThu Aug 04, 2011 6:55 am by Guest

» what are the benefits of fish oil vitamins
Godtatt: |deep:wounds| søker klan Icon_minitimeWed Aug 03, 2011 1:29 pm by Guest

» buying TRAMADOL in chennai
Godtatt: |deep:wounds| søker klan Icon_minitimeMon Aug 01, 2011 5:52 pm by Guest

» x-Hack hack you
Godtatt: |deep:wounds| søker klan Icon_minitimeMon Aug 01, 2011 7:12 am by Guest

» Ремонт холодильников
Godtatt: |deep:wounds| søker klan Icon_minitimeSun Jul 31, 2011 5:03 am by Guest

» higher search engine ranking backlink services
Godtatt: |deep:wounds| søker klan Icon_minitimeSun Jul 31, 2011 2:41 am by Guest

» происхождение малышев
Godtatt: |deep:wounds| søker klan Icon_minitimeSat Jul 30, 2011 1:42 pm by Guest

» backlink pagerank backlink services
Godtatt: |deep:wounds| søker klan Icon_minitimeSat Jul 30, 2011 1:32 pm by Guest

» Продвижение неизбежно
Godtatt: |deep:wounds| søker klan Icon_minitimeThu Jul 28, 2011 7:49 pm by Guest

May 2024
MonTueWedThuFriSatSun
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendarCalendar
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 24 on Fri Feb 02, 2024 5:21 am
Top posters
ZleepX
Godtatt: |deep:wounds| søker klan I_vote_lcapGodtatt: |deep:wounds| søker klan I_voting_barGodtatt: |deep:wounds| søker klan I_vote_rcap 
Statistics
We have 1 registered user
The newest registered user is ZleepX

Our users have posted a total of 254 messages in 89 subjects

 

 Godtatt: |deep:wounds| søker klan

Go down 
AuthorMessage
deep:wou
Guest




Godtatt: |deep:wounds| søker klan Empty
PostSubject: Godtatt: |deep:wounds| søker klan   Godtatt: |deep:wounds| søker klan Icon_minitimeSat Jan 16, 2010 2:46 pm

Navn: Daniel Johnsen
Alder: 22 år
Bosted: Bergen
Interesser: TV-serier/filmer, Anime, Hi-Fi, PC-spill, (Paintball) etc

steam: danielj1987
xfire: danielj1987
Skype: daniel.johnsen1987
MSN: Bruker skype istedenfor...
Ventrilo: Ja
Mikrofon: Ja
Sone: Casual (spiller gjerne Elite men kan ikke garantere at jeg alltid har tid pga studier)
MW2 stats ( ca 25000/15000 K/D, 8d ++, prestige lvl 2.)

Favoritter: Av våpen foretrekker jeg ump med magnum og tactical knife eller tar-21 og Raffica.
På større avstander bruker jeg gjerne scar eller acr med acog. Av brett liker jeg best skidrow, men har ikke noe imot de andre brettene utenom estate som jeg ikke er helt fan av.

Spill: av online spill går det nå kun i MW2. Før det har jeg egentlig ikke spilt noe særlig online enn (...ikke le) battlefield heroes, og litt cs for en god stund tilbake. Ellers har jeg spilt det meste av skytespill i singelplayer; CoD-serien, MoH-serien, Bad Company, Splinter Cell-serien, Prey, Crysis, Lost Planet, Gudfaren 1 og 2, Half-life-serien, Far Cry 1 & 2, Flere av Rainbow Six-spillene, osv...

Tidligere klanerfaring: Det nærmeste jeg kommer er at jeg og en kompis spilte MW2 mens vi snakket over skype, så det blir vel ingen erfaring Razz

Forventninger: Jeg ønsker et godt spill-miljø med samarbeid og lagånd. Hadde vært artig å spilt noen klanmatcher, dersom dette ikke er mest for de som er elite.

Bidrag: Så lenge det er snakk om MW2 er min hensikt å backe opp lagkamerater og gjøre mitt for å fylle motstanderen med digitalt bly, og ødelegge/dekke bombsites Smile

Grunnlag for min deltakelse: Jeg står nå med en fot i NoH-klanen så jeg vil gjerne få med den andre foten hvis du skjønner Wink

Erfaring utenom gaming: Har vært litt borti html, men har aldri publisert noen nettsider. Jeg studerer for tiden informasjonsvitenskap hvor jeg nå skal lære Java og noe programmering, og seinere om databaser. Kanskje jeg med tiden kan hjelpe med drift av klansiden ?!?!
Back to top Go down
|deep:wo
Guest




Godtatt: |deep:wounds| søker klan Empty
PostSubject: kommunikasjon   Godtatt: |deep:wounds| søker klan Icon_minitimeSat Jan 16, 2010 3:24 pm

spilte forresten battlefield heroes en stund med kompisen min deep:scars med skype... Cool
Back to top Go down
ZleepX
Leader
Leader
ZleepX


Antall Innlegg : 125
Join date : 2009-02-01
Age : 29
Bosted : Oslo

Godtatt: |deep:wounds| søker klan Empty
PostSubject: Re: Godtatt: |deep:wounds| søker klan   Godtatt: |deep:wounds| søker klan Icon_minitimeSat Jan 16, 2010 10:50 pm

Du er godtatt, har spilt mye med deg! Wink
Du har VT-en vår også Razz
Back to top Go down
https://blacklisted.norwegianforum.net
Sponsored content





Godtatt: |deep:wounds| søker klan Empty
PostSubject: Re: Godtatt: |deep:wounds| søker klan   Godtatt: |deep:wounds| søker klan Icon_minitime

Back to top Go down
 
Godtatt: |deep:wounds| søker klan
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Godtatt: Shaw søker klan og VT-kos!
» Godtatt: HemseTrollet søker klan
» Godtatt: F2Army søker klan
» Godtatt: ApeKongen søker klan
» Godtatt: Eventhepro søker klan

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
BlackListed :: To guests :: Applications-
Jump to: